javahermarket

اقدام احمدي‌نژاد در همراهي با مشايي "مجرمانه" است/ صراحت قانون بر انفصال از خدمات دولتي و حبس
اقدام احمدي‌نژاد در همراهي با مشايي "مجرمانه" است/ صراحت قانون بر انفصال از خدمات دولتي و حبس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

"محمود صادقي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر غیرقانونی بودن حضور رئیس‌جمهور در ستاد انتخابات کشور به همراه مشایی براي ثبت‌نام در انتخابات رياست‌جمهوري گفت: بر اساس قانون انتخابات رياست جمهوري، اقدام اخير احمدي‌نژاد در معرفي يکي از افراد به عنوان نامزد انتخابات تخلف بوده و عنوان "مجرمانه" دارد‌.

وي تصريح کرد: هيچکدام از هيئت‌هاي اجرايي و نظارتي اجازه ندارند به هيچ نحوي در رابطه با نامزدهاي انتخاباتي اعلام موضع کنند، تا جائيکه قانونگذار براي آن ضمانت اجرا نيز تعيين کرده است.
 
صادقي با اشاره به ماده 93 قانون رياست‌جمهوري گفت: قانون براي ضمانت اجرايي اين کار غيرقانوني، انفصال از خدمات دولتي به مدت 6 ماه و حبس را در نظر گرفته است.

اين حقوقدان توضيحات غلامحسين الهام در اين زمينه را توجيه خواند و اظهار داشت: صحبت‌هاي "الهام" در اين رابطه با بي‌طرفي مقامات اجرايي مغايرت دارد؛ هرچند که چند ماه است کارناوال انتخاباتي دولت به راه افتاده است‌.

اين در حاليست كه روز گذشته بهمن كشاورز گفته بود: احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور، اسفندیار رحیم مشایی را برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری همراهی کرد که این همراهی، منع قانونی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: