javahermarket

توهيني آشكار به شعور عموم
توهيني آشكار به شعور عموم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به عنوان مثال، آمار معوقات بانكي بر اساس چيزي كه اعلام مي‌شود ۸۰ هزار ميليارد تومان است كه نشان مي‌دهد اقتصاد مملكت لنگ مي‌زند كه اگر كسي بتواند اين شرايط بد را مهار كند و آمار فوق را به مرور پايين بياورد، مي‌تواند منتظر اين باشد كه چهره‌اي موفق خوانده شود.وي گفت:نكته مهم اين است كه طوري عمل نكنيم كه مثلا ۲۰‌سال ديگر به ما و تصميماتي كه گرفته‌ايم، بخندند. 

به همين دليل يكي از موارد مهم اين است كه خواسته‌هاي مردم را در اولويت قرار بدهيم و كارها را كار‌شناسانه انجام بدهيم و هرگز دنبال اين نباشيم تا با وعده‌هاي دروغين افكار عمومي را فريب بدهيم. مثلا وقتي همه مي‌دانند كه رشد اقتصادي منفي است، طرح ايجاد دو و نيم ميليون شغل فقط مي‌تواند توهيني آشكار به شعور عموم تلقي شود. 

كاظمي افزود:به همين دليل است كه معتقدم مركز آمار كشور بايد از دايره دولت خارج شود تا بتواند روشنگري كند. چون رساندن اطلاعات خيلي مهم و تاثيرگذار است. برداشت من اين است كه اگر ما اطلاعات درستي ندهيم، مردم به سراغ بيگانه‌ها خواهند رفت كه به آنها هم اين فرصت را مي‌دهد تا هر آنچه مي‌خواهند به ذهن جامعه تزريق كنند.

وي پيش‌بيني كرد: تصور من بر اين است كه دولتي‌ها علاقه زيادي به وارد شدن به انتخابات دارند، ولي آنها هيچ شانسي براي موفقيت ندارند. چون آنها هيچ محبوبيتي در جامعه ندارند و همچنين بايد اين را در نظر داشت كه افراد دولتي قدرت تحليل ندارند و كمتر ديده شده است كه آنها نظراتي كار‌شناسي را ارائه بدهند و مردم را به اين نتيجه برسانند كه مي‌توانند كارايي خوبي داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: