javahermarket

تحقیر کاتالان ها در شب آتش بازی باوارایی ها + گزارش تصویری
تحقیر کاتالان ها در شب آتش بازی باوارایی ها + گزارش تصویری
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

در نیمه اول بایرنی ها 38 درصد و بارسلونا 62 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند.
 
در آغاز نیمه دوم باز هم سرخپوشان باواریایی بودند که بازی را در اختیار گرفتند و موفق شدند در دقیقه 49 بازی باز هم با ارسال آرین روبن و ضربه سر مولر این بار توسط ماریو گومز دروازه شاگردان ویلا نوا را برای دومین بار باز کنند.
 
در دقیقه 73 بازی پاس شواین اشتایگر به آرین روبن در گوشه محوطه چریمه رسید و این بازیکن تکنیکی هلندی با یک حرکت انفرادی دفاع بارسلونا را جا گذاشت و از یک زاویه بسته دروازه والدز را برای سومین بار باز کرد؛ در هنگام حرکت روبن توماس مولر با حرکت بدن خود مانع حرکت یوردی آلبا مدافع بارسلونا شد و بازیکنان بارسلونا به شدت به ویکتور کاسای داور مسابقه معترض شدند و معتقد بودند حرکت مولر خطا بوده و گل بایرن باید مردود شود.
 
در دقیقه 82 با حرکت ریبری توپ به آلابا رسید و پاس در عرض این بازیکن را مولر در دهانه دروازه تبدیل به گل چهارم شاگردان هوینکس کرد تا با این گل کاتالان ها به شدت تحقیر شوند و باواریایی ها جشن پیروزی به پا کنند.
 
هرچند بارسایی ها در این بازی 63 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما هیچ چیز برای ارائه مقابل حریف خود نداشتند و به نوعی مقهور قدرت بایرن مونیخ شدند تا در بازی برگشت در بارسلون کار بسیار سختی برای صعود به فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.
 
گزارش تصویری بازی:







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: